Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Teddy Eddie Standard to poziom dedykowany dzieciom w wieku 4-5 lat. Jest to wiek, w którym dziecko chodzi najczęściej do przedszkola, jest energiczne, ciekawe świata, kreatywne i pełne pomysłów. Dlatego właśnie na poziomie Teddy Eddie Standard jest dużo zabaw, gier i łamigłówek, dzięki którym nauka języka angielskiego jest dla dziecka przede wszystkim świetną zabawą. Teddy Eddie Standard to zajęcia prowadzone w 100% po angielsku z dużą liczbą mnemotechnicznych ćwiczeń polegających na pokazywaniu i powtarzaniu.

Czy Teddy Eddie Standard jest dla wszystkich 4-5 latków?

Dla dzieci, które ukończyły poziom Teddy Eddie Start (2-3 lata) kolejny poziom kursu będzie jego naturalną kontynuacją. Kursanci, którzy nie mieli jeszcze styczności z językiem angielskim lub uczęszczali na zajęcia języka angielskiego w innym miejscu również mogą śmiało dołączyć do poziomu Standard oraz rozpocząć swoją przygodę z misiem Teddy Eddie. Dzieci w tym wieku uczą się bardzo szybko oraz łatwo dostosowują się do nowych sytuacji, dzięki czemu ich postępy w nauce widoczne są już po krótkim czasie od rozpoczęcia kursu.

Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Lektorzy metody Teddy Eddie wkładają wiele serca w to, aby prowadzone przez nich zajęcia były dla naszych najmłodszych kursantów nie tylko wartościowe pod kątem merytorycznym, ale przede wszystkim atrakcyjne oraz stanowiły dla nich dobrą zabawę. Wieloletnie obserwacje maluchów uczących się angielskiego z zamieszkującym w skarpecie misiem potwierdzają to, że nauka metodą Teddy Eddie jest dla nich interesująca oraz zaskakująco efektywna.

Dzięki postaci przewodniej, jaką jest miś Teddy Eddienauka staje się dla maluchów przygodą, a język angielski magicznym środkiem komunikacji z misiem. Teddy Eddie nie mówi po polsku, więc jeżeli chcesz, aby Twoje dziecko stało się jego przyjacielem, zapisz je już dziś się na zajęcia metodą Teddy Eddie w szkole języka angielskiego Get Ready! Studio.

Poziom Teddy Eddie Standard zakłada zajęcia:

  • 2 razy w tygodniu po 35 minut,
  • w grupach do 10 osób (z możliwością początkowego uczestnictwa w nich również rodziców).
Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Poziom Teddy Eddie Standard to zajęcia:

  • 2 razy w tygodniu po 35 minut,
  • w grupach do 10 osób (z możliwością początkowego uczestnictwa w nich również rodziców).

Zestaw kursanta Teddy Eddie Standard

W skład zestawu kursanta wchodzą:

  • podręcznik z teczką,
  • płyty CD
  • poradnik dla rodziców,
  • dostęp do aplikacji Plac Zabaw online,
  • dyplom i korona – na zakończenie kursu na koniec roku.

Efekty nauczania naszą metodą u dzieci w wieku 4-5 lat

W tym wieku dzieci wypowiadają już swoje pierwsze zdania, a nawet potrafią przeprowadzić szerszą wymianę myśli z rówieśnikami oraz dorosłymi. Jest to także czas, w którym po prostu warto uczyć się języka obcego. Po kursie Teddy Eddie Standard, Twoja pociecha zacznie komunikować się w języku angielskim. Mało tego, mimo tak młodego wieku, będzie wiedzieć więcej niż po nauce w szkolnej ławce i rozpoczęciu nauki od wkuwania gramatycznych reguł.

Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Oczywiście, także i dzieciom w wieku 4, czy 5 lat, zdarzają się okresy obniżonej motywacji. Jest to coś zupełnie naturalnego, a przyczyną może być np. trochę wolniejsze przyswajanie materiału. Tutaj jednak wskazujemy na wagę współpracy rodzica z dzieckiem po zajęciach. Sporym ułatwieniem jest autorska aplikacja Plac Zabaw, do której login i hasło dostają wszyscy nasi kursanci. Znajdują się tam poznane na zajęciach nagrania i historyjki, które można przerobić z dzieckiem raz jeszcze.

Nie czekaj zatem i już teraz skontaktuj się z nami, aby poznać terminy lekcji pokazowych oraz terminy rozpoczęcia kursów.

Teddy Eddie Standard – angielski dla 4-5 latków

Opinie o kursie Teddy Eddie Standard

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”. Co ma wpływ na ocenę?

„Radość, z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka (…)”

Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”